Nibbána

Buddhista szemlélet, egészséges életmód, meditáció és coaching

Ki voltam, mielőtt mások valakije lettem?

Egy bugyuta filmecskét nézek a Netflixen, reggeli tornához pont ideális, és mégis olyan fontos mondat hangzik el benne. Ki voltam, mielőtt mások valakije lettem? 

Csodálatosnak tartom a sokféle szerepet, az anyaság és munka örökös balanszát, megtaláltam a humort és szépséget benne, imádom a kapcsolatom, a barátaim nélkül nem tudom ki lennék...

De valaha volt egy lány, aki csak ült a vonaton az egyetemre menet, tele ötletekkel és koncepciók nélküli gondolatokkal, és bárcsak emlékeznék, mikről álmodott és miket gondolt! 

A szabadság valami olyasmi lehet, ami akkor, a fiatal húszas éveinkben, a családi és társadalmi mantrák nélküli gondolatainkban rejlett. 

Én sokszor utazom vissza régen fontos helyszínekre, a nagy szerelem helyszínére, az egyetem területére, a város egykor fontos pontjaira, hogy emlékezzek, érzésekre és ötletekre. És sokat segít az is, hogy mindig naplóztam, vagyis a gondolatok, események jobban bevésődtek, megmaradtak a fejemben is. 

Így van egy halvány képem arról, hogy ki is voltam a félelmek, traumák, és negatív-pozitív tapasztalatok és elvárások előtt. Van egy belső magja az énemnek, akire emlékszem. Van egy sor életfilozófiám, ami megmaradt. Ami áthúzott nehéz időkből. Ezek nem kamaszos álmok, hanem még a tisztánlátás idejéből való tiszta gondolatok. Arról, hogy mi fontos, mit akarok az életben. 

Nektek van emléketek arról, hogy kik voltatok mielőtt mások valakije lettetek? 

Hogy mi volt az álmotok, merre tartottatok volna szívetek szerint? 

Hogy mit gondoltatok erősségeteknek, mire voltatok büszkék? 

Mik voltatok a félelmeitek és sebzettségetek előtt? 

 

🕉 Természetesen az egészségért: jóga, meditáció, lélek és test, légzés, energia

www.hamoriblanka.hu

#jóga #edzés #lélek #energia #lélekéstest #yoga #yogapose #energy #prananadi #mantra #idézet #légzés #egészség #természet #pránanadi #meditáció #meditation

 

main-qimg-306118aaa790d499aa2383c88338b6f0-pjlq.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nibbana.blog.hu/api/trackback/id/tr6918440427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nibbána

2008 óta dolgozom edzőként, 2019 óta coach is vagyok. A külső és belső változás csak együtt jöhet létre! Nézz rá a weboldalamra, ahol a nyugati és keleti filozófiákat, életmódtippeket összegzem: www.hamoriblanka.hu

Friss topikok

süti beállítások módosítása