Nibbána

Buddhista szemlélet, egészséges életmód, meditáció és coaching

Hálás vagyok azért, amire vágytam és megkaptam

Ma észreveszem és hálás vagyok minden olyan dologért, amiért éveken át imádkoztam, és most az életem részei. A társamért, a gyermekemért, a körülményekért, az egészségemért, az otthonomért, a tárgyakért, a biztonságért... Emlékszem, hogy vágytam ezekre és most áldásnak élem meg, hálával telít el, hogy itt vannak. 🙏 

 

#hála #lélek #áldás #ima #légzés #buddhizmus #pránanadi #energia 

 

screenshot_20240627_162612_chrome.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nibbana.blog.hu/api/trackback/id/tr7818436537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nibbána

2008 óta dolgozom edzőként, 2019 óta coach is vagyok. A külső és belső változás csak együtt jöhet létre! Nézz rá a weboldalamra, ahol a nyugati és keleti filozófiákat, életmódtippeket összegzem: www.hamoriblanka.hu

Friss topikok

süti beállítások módosítása